Het begin

2 juni 2017 - Sydney, Australië

Na 11,5 uur vliegen zit ik nu te wachten in Guangzhou, China voor mijn laatste vlucht. Ondanks dat ik op de middelste stoel, van het midden van het vliegtuig, de afgelopen 11,5 uur heb doorgebracht, is de tijd letterlijk en figuurlijk voorbij gevlogen. Genoeg beenruimte, films, slaap, eten &  een wijntje om mezelf bezig te houden.

Tijdens het wachten heb ik bedacht om in ieder geval een poging te gaan doen om een blog te schrijven en bij te houden. Zo kan iedereen een beetje volgen waar ik uithang en kan ik het later zelf ook weer teruglezen. Aangezien de WiFi hier erg slecht is en iedereen in Nederland slaapt, heb ik maar meteen mijn eerste verhaaltje geschreven.

Zometeen start ik aan het laatste gedeelte van mijn reis naar Sydney. Op het vliegveld wordt ik opgehaald en gaat het reizen echt beginnen!

Door de slechte WiFi kon ik mijn verhaal nog niet uploaden. Mijn vlucht naar Sydney was erg goed. Wederom in het midden maar nu waren alle 4 de stoelen voor mij, heerlijk geslapen. :) Aangekomen in Sydney wilde ik mijn bagage gaan ophalen maar helaas heeft die de vlucht gemist... Op het vliegveld waren er gelukkig veel vriendelijke mensen die mij meteen hielpen en ervoor gaan zorgen dat mijn Backpack binnen 24uur weer bij mij is. Hopelijk gaat dat lukken maar heb al wat spullen mogen lenen om morgen in ieder geval de dag fris en fruitig te beginnen.

Oh en mijn eerste timtams heb ik ook al op!

1. Joyce:
    1 juni 2017
    Ow nee. Zal ook eens 100% meezitten. Achja zoveel heb je niet nodig als backpacker en anders ff naar de h&m
    Ga je verhaaltjes zeker bijhouden. Als jij de tijd vindt om te schrijven. Want geloof me, dat gaat tegenvallen
    Succes en geniet!!
  2. T.annie:
    1 juni 2017
    Fyn Imke dat je reis goed is gegaan ,tja vervelend vd BP, gelukkig zyn er overal lieve mensen die je helpen. Groetjes
  3. Papa van Hal,:
    1 juni 2017
    Hoi Imke toch aan begonnen om reisverhaal te maken , superleuk . ik zou zeggen hou vol kunnen we het een beetje mee beleven. Je slaapt nu lekker want daar is het nacht welterusten.
  4. Lenie albers:
    1 juni 2017
    Wat leuk Imke ,ik ga jou verhalen zeker lezen . Reis ik ook n beetje mee.veel plezier .groetjes
  5. Anny van Ravensteijn:
    Ha Imke,

Via FB deelde je moeder je blog. Wat leuk en dit avontuur aan the other side bljft jou altijd bij. Geniet ervan!
    -juf- Anny van ooit het Schrijverke
  6. Jessie:
    Hee Wim!
    Super leuk dat je een blog schrijft ben heel benieuwd naar alle wilde verhalen (of die app maar gewoon)
    Genieten en ach gelukkig heb je geen haast, die backpack volgt vast heel snel.
    X